بایگانی نوشته‌ها


نظر هوش مصنوعی یا ChatGPT در خصوص اهمیت لباس زیر

نظر هوش مصنوعی یا ChatGPT در خصوص اهمیت لباس زیر

باتوجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی بر آن شدیم تا نظر هوش مصنوعی در خصوص اهمیت لباس زیر را جستجو کنیم ، تا ببینیم که چه مطالبی را دسته بندی و به ما تحویل می دهد حتی در خصوص انیمشن سازی و تصویر هم از او سوال کردم که قرار شد برای ما نمایش بدهد ولی هرگز ما نتوانستیم انیمشن و تصاویر را دریافت کنیم ولی ایده هایی که برای تصویر سازی را به ما داد در زیر برای شما به اشتراک می گزاریم در خصوص درآمد لباس زیر هم از او سوالاتی پرسیدم که در مطلبی دیگر برای شمابه اشتراک خواهیم گذاشت .

از کجا جوراب عمده بخریم ؟

از کجا جوراب عمده بخریم ؟

از جمله سوالاتی که افراد در اینترنت جستجو می کنند این است که لباس زیر عمده را از کجا بخرم ؟چطور بخرم ؟ جینی بخرم یا تکی ؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به تعدادی از این سوالات پاسخ دهیم .

سایز لباس زیر

سایز لباس زیر

شاید بارها برای شما این اتفاق افتاده باشد که به داخل مغازه ای رفته اید و تصییم بگیرید برای یک فرد که همراه شما نیست لباس زیر تهیه کنید یا خواسته باشید که لباس زیر را آنلاین و به صورت اینترنتی سفارش دهید ، در مدل رنگ ونوع مشکلی وجود ندارد و انتخاب می کنید و به مرحله سایز سفارش که رسید علامت سوال در ذهن شما ایجاد می شود ؟؟؟؟؟ اولین  مطلبی که به ذهن شما می رسد این است که چه سایزی سفارش بدهم ؟ اندازه سایز لباس زیر طرف غایب چند است ؟ یا اینکه خود شما بخواهید برای خود لباس زیر سفارش دهید ، به خاطر مسائل بهداشتی امکان پرو و پوشیدن لباس زیر وجود ندارد . حال چه کار کنیم ؟ اندازه لباس زیر من چند است ؟ به فروشنده چه سایزی  بگویم ؟یادر سایت چه سایزی را انتخاب کنم تا انداره من باشد؟ .آری همه اینهااز قبل هم وجود داشته لذا جهت راحتی کار برای لباس زیر هم مثل سایر البسه سایز بندی استاندارد اختراع و ثبت شد  .با ما همراه باشید تامطالبی در خصوص سایز بندی لباس زیربا هم مرور کنیم .

رابط سوتین چیست؟

روش استفاده از رابط سوتین؟ رابط سوتین برای چه کسانی استفاده میشود؟چطور سایز سوتین را تغییر بدهیم؟دور کمر سوتین کوچک را چطور اندازه کنیم؟بند سوتین چیست؟بند نامرئی سوتین برای چه مواردی به کار میرود؟

چاپ روی لباس مزایا و معایب

چاپ روی لباس مزایا و معایب

از مدت ها چاپ بر روی لباس کار را برای طراحان لباس راحتر شد و آنها توانستند به کمک تکنولوژی چاپ بر روی لباس به شکل های مختلف به لباس ها شکل دهند و بعضاچاپ کلکسیونی ایجاد کرند و یک طرح خاص را فقط برای صد لباس چاپ کردند و به لباس ارزش  ذاتی بیشتری بدهند با ما باشید تا مقداری در مورد آن توضیح دهیم البته در قسمت جستجوی های مرتبط می توانید مطالبی را که سایرین در این مورد جسجو نموده اند هم مشاهده نمایید در ادامه با ما همراه باشید

شورتکس قاعدگی چیست؟

نام های دیگر آن عبارتند از ،شورت نوار بهداشتی، شورت بهداشتی یکبار مصرف‬‎، شورت بهداشتی پریودی ،شورت نوار بهداشتی‬ ، شورت یکبار مصرف‫ نحوه استفاده از شورت پریودی با ما همراه باشید تا در ادامه توضیحات کاملتری را به شما بدهیم، شاید برای شما هم مفید باشد . خوشحال خواهیم شد اگر شما هم تجربه ای داشته باشید و با ما درمیان بگزارید .

تفاوت سوتین و لباس زیر از نظر نوع دوخت و کیفیت

شاید برای شما جالب باشد که بداند که در دوخت لباس زیر خیلی باید بیشتر از لباس ظاهر دقت شود چرا که هر هر بی دقتی در دوخت لباس زیر موجب ناراحتی فرد شده و می تواند اوقات خوش یک مهمانی خوب را برای او عذاب آور کنید . شما را به ادامه مطلب جهت این نوع تفاوت نوع دوخت دعوت می کنیم.

درباره‌ی نویسنده
عمده  فروشی لباس زیر 
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...